2015. február 21., szombat

Köszöntő

Drágáim!

Meg kell mondjam, igen sokat gondolkodtam azon, hogy tényleg meg kéne-e nyitnom e blognak a kapuit. Mint az már mindenki számára világos lehet, a világháló padlásig van tele az effajta véleménykifejtős okosságokkal, igényesekkel és... kevésbé igényesekkel. Mégis úgy döntöttem, hogy megpróbálom, így most ünnepélyesen megnyitom szerény kis blogom kapuit, és reménykedem, hogy én is majd az első csoportba tartozhatom.
Tőlem majd kérhettek kritikát az irományaitokról, illetve szembefuthattok egy-két versennyel, vagy éppen heves véleménykifejtéssel egy-egy témáról. Mindenesetre megpróbálok élvezetes időtöltési lehetőséget nyújtani, tanácsokkal és segítségekkel szolgálni.
Miután sikerült ezt ilyen szépen megfogalmaznom, itt le is zárnám ezt a kisebb monológot, és remélem, megjön a kedvetek:)

Csók:
Diana D.

2 megjegyzés:

  1. Én személy szerint örülök neki, látom a fogalmazásod alapján, hogy te nem megsérteni akarod a másikat, vagyis építő kritikákat tudsz adni, úgy, hogy ne bántsd a másikat meg.
    Én személy szerint tartok tőle, hogy mit szólsz majd a blogomhoz, hiszen még nem teljesen van még kész. Készül hozzá design is. De azért várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen minden tőlem telhetőt megteszek, hiszem a cél nem mások földbe tiprása:) Nem kell tőlem tartani, nem harapok:)

      Törlés