2015. március 8., vasárnap

#4 Kritika - Settlement

Sziasztok! Egy hét kihagyás után ismét itt vagyok, ez alkalommal Amnestia Simon Egyesség című történetét véleményeztem. 

Fejléc:

A Firerose-os lányok mindig remek munkát végeznek. Nagyon szép lett ez is, talán egy ilyen kis baki tűnt szembe, meg egyet találtam még pluszba, azt már keresve. Nekem kicsit fura, hogy a lány szeménél ott van az a félkör szerű valami. A másik: a szélén, ahol bele vagy "mosva" a háttérbe. Na, ott a bal szélén van egy világosabb folt, és látszik, hogy csak úgy hirtelen véget ér. De amúgy minden más nagyon okés, a színek vagyis szín, merthogy ugye piros , a feliratok betűtípusai, minden a helyén van, és tökéletes harmóniát alakítanak. Ha most pontoznék, akkor max. fél pontot vonnék le a két kicsi hibáért. De nem pontozok, úgyhogy vedd úgy, hogy ezt le se írtam.

Dizi:

Mint a fejlécet, ezt is a Firerose tehetséges hölgyei készítették, ebbe már sokkal nehezebb belekötnöm, nem is sikerült hibát találnom a kinézet részben. A színek ugyanazok, mint a fejlécen, olyan sejtelmesen piros létezik ilyen?, a modulok egy icipici furcsaságot kivéve (gondolok itt arra, hogy Camille és Lucein képe/idézete közé beékelted a feliratkozós modult) rendben vannak. Most ide fogom venni a fülszöveget, ugyanis az is az elsők között van, amiket észreveszek. Alapjába véve figyelemfelkeltő lenne, de sajnos rengeteg a vesszőhibád. Javaslom, hogy nézesd át valakivel, mert amúgy tök jó lenne. Amúgy az idézetek nagyon ötletesek, és külön köszi, hogy a szereplők külön oldalon vannak. 

Történet:

Az első, amit megállapítottam, hogy a vesszők itt sem mindig vannak jó helyen. Néha olyan helyre rakod őket, ahova nem kéne, máshol pedig ahol kéne, ott kihagyod. De ez egy jó bétával kiküszöbölhető. Vannak még elgépelési hibák is, de ez ellen is tudsz tenni, ha átolvasod a fejezeteket megosztás előtt. Illetve, találtam értelmetlen mondatokat is -> "elnézést a késői zavarást"(első fejezet, a postás bácsi mondja Camille-nak). Szépen fogalmazol amúgy ezeken kívül.
Most jöhet a spoileres rész.
A prológus után kicsit ráncos homlokkal ültem a laptopom előtt. Basszus, ha ennyire egyszerű lenne felkelteni egy pasas figyelmét, már nyáltócsában tolonganának előttem az udvarlóim persze fel kéne robbantanom egy gyárat, de ez nem akadály. Kicsit irreálisnak tűnik, de feltételezzük fel, hogy vannak ilyen sekélyes és felszínes férfiak a nagyvilágban nem mintha nem azzal lennénk tele. Viszont az kifejezetten tetszik, hogy a lány nem egy picsa nebáncsvirág, és hogy nem hódol be Luciennek (istenem, nagyon tetszik ez a név!) rögtön a levél után. Az már annyira nem tetszik, hogy a pasi egy genetikai csoda, akinek megvannak a maga rigolyái, egy kicsit sablonosnak tűnik nekem. Bár, azt meg kell mondjam, imádom, hogy ilyen kis régimódi, és bár halálosan félek a lovaktól, nekem ez is tetszik. Mármint az, hogy végre a pasi lovagol, nem a nő. Ezt nincs semmilyen perverz vonatkoztatása, csak arra gondolok, hogy általában a nőket írják meg úgy, hogy ezt a sportot űzik. De amúgy oké, bár én ezt a "szerelmi" szálat kicsit hagytam volna még bontakozni, és csak később vittem volna bele. 

Összességében:

Igazából nekem tetszett, aranyos kis történet. Folytasd, csak figyelj a helyesírási hibákra, vagy fogadj magad mellé egy bétát. Ügyi vagy, jár a taps. *taps-taps*

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!
    Már felvettem egy bétát, és a napokban lettek kijavítva a hibák a blogon is...:)

    Ölel;
    Amnestia Simon

    VálaszTörlés