2015. március 1., vasárnap

#3 Kritika - Üzenem...

Sziasztok! Meg mondom őszintén, a tenyeremet dörzsölgetve ültem le a gépem elé, mert XY barátnőm mondta, hogy ő mennyire imádja ezt a blogot, és hogy én is fogom. Aztán a következő: Kinga, képzeld el, hogy előtted állva fenyegetően rázom a mutatóujjamat, rosszalló arckifejezéssel. Hogy merészelted ezt minősíthetetlennek hívni?! Kikérem magamnak. Amúgy egész éjszaka ezt olvastam, csak úgy mondom:) 

Fejléc:

Nekem tetszik, habár van pár észrevételem: a középső lány képének a háttere rálóg az elsőnek az arcára. Amúgy meg az összemosások szépek, a betűtípus passzol, talán arra térnék vissza, hogy nem biztos, hogy én háromszor rátettem volna azt a hölgyet, de ízlések és pofonok, ugyebár. Összességében azonban tetszetős, de mivel nem te készítetted, ha jól látom, ezért ennek a taglalását inkább abba is hagynám, és rátérek a többire.

Dizi:

Magába a teljes kinézetbe azonnal beleszerettem. A színek lágyak, szinte simogatják a szemeim, összhangban vannak, imádom. Amikkel nem vagyok kibékülve, azok a görgetős dolgok, ott a közvélemény kutatásnál. Nem tudom, hogy ilyenre lett csinálva, vagy eleve ilyen volt, a lényeg az, hogy böki a csőröm. Amúgy minden más rendben van, a szövegdoboz, a chat, a menüpontok... Mind oké. A színekért még mindig odavagyok amúgy, annak ellenére, hogy utálom nem túlzottan kedvelem a rózsaszínes árnyalatokat. Ha minden igaz, akkor ez sem a te munkád és feltételezem, hogy igaz, mert láttam a DIZÁJN BÁJ MÍ blogod, és sajnálom, de esélytelen:D , de távolról is gratulálok a készítőjének, remélem, valahogy majd el jut hozzá.
Külön kiemelném, hogy köszönöm, hogy külön oldalra raktad a szereplőket. Bár nem használtál képeket a karakterekről nincs is szükség rájuk, hiszen tökéletesen elképzelhetők, mégis képesek lerombolni a képzeletemben élő figurákat, szóval gracias.

Történet:

Oké, próbáljuk meg összeszedni a gondolatokat. Először is, nagyon választékosan fogalmazol, kíváncsi lennék, hány éves vagy. Gondolom, sokat olvasol. Vagy magyar szakos vagy. Mindenesetre meglátszik, hogy igyekszel igényes munkát összehozni, és megnyugtatlak, ha engem kérdezel sikerült is. Bár azt megjegyezném, hogy tényleg van különbség a javított és az eredeti részek között. Helyesírási hibát egyáltalán nem találtam, szóval minden elismerésem.
Jön a spoilerekkel dúsított rész:
A prológus olvasása közben természetesen nem hagyott nyugodni, hogy vajon ki az, aki nincs ott? És persze utána felmerült bennem az a kérdés is, hogy a prológusban szereplő hölgy az lesz, aki megírta a pendrive-on szereplő dokumentumokat? Most adok magamnak egy képzeletbeli pacsit mert király vagyok, és kitaláltam.
Megmondom őszintén, egy kicsit az őrületbe kergettél. Tudni akarom, ki az a valaki, gondolom srác, akibe a lányka/Hiszti Hercegnő beleszeretett. És mi a franc baja van annak a szőrmebundás nőnek? És tényleg elhittem, hogy eldobja azt a pendrive szerű valamit. És meglepődtem, mikor kiderült, hogy hamis neveket adott az osztálytársainak. Azt hiszem, ha minden ilyen kis dolgot leírnék, sosem jutnék a végére, így egy picit általánosítok.
Jaj, most úgy érzem, nagyon meg kell válogatnom, mit írok le. Szóval, a pendrive-ot író Tünde pontosan úgy viselkedik, ahogy abban a korban egy ilyen lány általában, ezt dicsérem, mert itt szoktak abba a hibába esni, hogy túl gyerekesre/felnőttesre alkotnak egy általános iskolás szereplőt. Mindegy, ez csak ilyen izé volt. Aztán, Daniba azonnal szerelmes lettem, pedig semmi olyasmit nem aggattál rá, ami miatt ennek be kellett következnie, de megtörtént, és most én. Is. Akarok. Egy. DANIT! Ebből egyébként azt akartam kihozni, hogy a szereplők kedvelhetőek, bár megjegyezném, hogy én ezt a Tünde-lánykát annyira nem preferálom. 
Az a helyzet, hogy nem tudok mit írni. Imádtam a blogod minden egyes szavát. És mintha lenne plusz egy feliratkozód...:)

Összességében:

Mindenféleképpen ajánlom olvasásra, kellemes időtöltés. Az íróhölgynek tapsvihar jár, megemelem a kalapom, ha esetleg a könyvkiadás-téma szóba jön, feltétlenül értesíts:)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Diana!

    Ne haragudj, hogy ilyen soká válaszolok, de sajnos nem nagyon volt időm. :/ (bár a kritikát már korábban elolvastam) Remélem, nem haragszol rám ezért, és nem tartasz emiatt illetlennek. (bár megérteném, ha igen, mert minden okod megvan rá)
    Köszönöm szépen a kritikát, és a blogra meg a vélemény megírására fordított időt! :)
    Igen, igen, tudom, a fejléc... a hiányosságokkal tisztában vagyok, de ettől függetlenül nagyon szeretem :) Sajnos nem én csináltam, és nem is direktformában nekem lett egy legyártva, szóval ilyen módon beleszólásom nem nagyon volt, de attól még nagyon szeretem. :D
    Igen, a görgetős dolgok kezdenek felszívódni (törölgetem őket :D), többen is jelezték, csak még nem volt érdemben időm meg lelki erőm hozzá. :) A design készítőjének pedig átadom a véleményedet! :) [és örülök, hogy tetszik, bár tényleg nem az én munkám :D]
    Jaj, nagyon örülök, hogy ennyire tetszett a fogalmazásom! :) (egyébként 17 éves vagyok, és igen, sokat is olvasok, meg humán tagozatos is vagyok, eltaláltad :D) Igen, tudom, hogy van különbség a javított és az eredeti részek között, és nagyon örülök, hogy látszott! *-* (mert ez talán azt jelenti, hogy egy picikét sikerült fejlődnöm azóta... huh. :)) Hú, köszönök minden dicséretet, örülök, hogy ennyire tetszett, és ennyire "megmozgatta az agyadat" a történet. :D Jaj, nagyon boldog vagyok, hogy Tündét hitelesnek találtad! Hihi, örülök, hogy Dani ennyire rokonszenves volt neked, és tényleg, esküszöm, én nem erre "terveztem" őt, tehát nem akartam belőle tökéletes pasit csinálni (és remélem, tényleg nem olyan :"D). Hm, igen, hát Tünde elég végletes és szeszélyes, ami nem mindenkinek jön be, plusz, hát elég tudálékos és beképzelt is tud lenni... de ez abszolút szándékos, nem akartam Mary Sue főhőst, és örülök, hogy annyira nem kedveled :) (oké, ez hülyén hangozhat, de akkor is örülök neki :D Lilit és Tündét ellentétes pólusoknak szántam, és én úgy gondolom, bőven jó, ha az olvasó legalább az egyiküket kedveli, a másikkal meg lehet ambivalensebb, ellentmondásosabb a "kapcsolata". najó, így a hét végére elég fáradt vagyok, szóval befejezem a hülyeségeimet :"D) Hú, és még fel is iratkoztál! Igazán köszönöm *-*
    Úúú, tapsvihar és kalapemelés! *o* Köszönöm. :3 Nem, nem érzem késznek arra a történetet, hogy nagyvilág elé tárjam, szóval, ha valaha is odáig jutok, az nem mostanában lesz, és még sok átírás vár rá... De ha szóba jön, akkor mindenképp szólok, ígérem. :)
    Még egyszer köszönöm, és további jó munkát kívánok! :)

    VálaszTörlés